MANGAL SUNUMUMUZU BEĞENDİNİZ Mİ?

30 Nisan 2010 Cuma

2.gün değerlendirmesi


2. gün e-öğrenme2 hizmet içi eğitim programında öğrenme stilleri, öğrenciyi yönlendirme , ihtiyaçlar hiyerarşisi kuramı , sınıfta güdüleme, motivasyon modelleri (Gagne, Arcs, ELT, Kolb, Honey ve Mumfort, Hertzberg) ,Bloom bilişsel Taksonomisi konuları üzerinde duruldu. E-öğrenmenin tanımı ve hangi araçların e-öğrenmeye katkıda bulunduğu öğrenildi. Microsoft office Word ile e-öğrenmeye katkıda bulunmak için hazırlanan metinlere yorum kutuları koyma , biçimlendirme , resim ekleme, resim yanına yazı ekleme, resim üzerine sıcak nokta ekleme uygulamaları yapılmıştır. Bu çalışmaların sonucunda öğretmen olarak; Öğrenciye doğru model oluşturmamız gerektiğinin, öğrencilerin önemli olduklarının hissettirilmesinin,beklentilerimizin daha açık ve net olarak öğrenciye bildirilmesinin,öğrenci davranışlarına zamanında geri bildirimde bulunmamızın,adaletli bir biçimde ödüllendirmenin yapılmasının,başarı güdüsü yüksek öğrencilere daha zor amaçlar göstermemizin,öğrencinin başarısının kendi yeterliliği ile ölçülmesinin,öğrencileriminizin yapabileceğinin en iyisi için yönlendirilmesinin çok önemle üzerinde durulması gereken noktalar olduğunun bir kez daha gözden geçirme imkanı buldum.Bu gün incelediğimiz motivasyon teorileri sonucunda, yapacağım dersleri gerçek yaşamla ilişkilendirmemin daha iyi bir güdüleme sağlayacağını, pekiştireçlerden ödül mekanizmasını daha sık kullanmamın gerektiğini ve blogumu ders işleme konusunda daha etkin olarak kullanmam gerektiğini düşünüyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder